Élet, dióhéjban

Nutshell

Freeblog

2014. március 16. - MikeyTheChief

 

Néhány hete már feltűnt, hogy nem találom a haverokkal közös kultikus (nyilván csak számunkra, de akkoris) régi blogunkat, meg anyaoldalát, a freeblog.hu szájtot sem. De akkor még nem aggódtam, a freeblog mindig sz*r volt, gondoltam, nincsen ez másképp ma sem. Aztán a mai napon megint próbálkoztam, persze eredmény nélkül. Rákerestem és kiderült, hogy az oldal néhány hónapja (talán január elején) hirtelen megszűnt. Megszűnt és ezzel eltűnt minden, amit 2006 óta feltöltöttem rá. Oda a PENingrád blog és ami még nagyobb szívfájdalmam, a Mindenkibekaphatja blog is... Azért ez nem esett túl jól. Mondjuk a jelek szerint archívumban egy jó része megvan, de nem felhőtlen az öröm, mert fotók azok például nincsenek meg. A freeblog köztünk kísértő szelleme is bekaphatja...

A bejegyzés trackback címe:

https://nutshell.blog.hu/api/trackback/id/tr175864801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
Élet, dióhéjban