"Tisztelt ikszipszilon!
Megkaptuk 2015-09-03-án kelt e-mail üzenetét, melyben azt kifogásolta, hogy az Ön által vásárolt Cerbona müzli lyukas volt, és kihullott a tartalma.
Mindenekelőtt engedje meg, hogy elnézését kérjük, amiért szándékaink ellenére kellemetlenséget okoztunk Önnek! Szeretnénk megköszönni, hogy tapasztalatát megosztotta velünk, hiszen a vásárlói visszajelzések nagymértékben segítségünkre vannak a fejlesztendő, illetve az erősebb pontok feltérképezésében.
Sajnáljuk, hogy áruházunkban kellemetlenség érte. Bízunk abban, hogy egyedi esetről van szó.
Természetesen nem szeretnénk, ha emiatt negatív érzelmekkel viseltetne áruházunk iránt, ezért kivételesen, kereskedelmi gesztusként felajánlunk Önnek egy zacskó ugyanolyan müzlit. Ennek érdekében kérjük, jöjjön el áruházunkba ezzel a levéllel, vásárolja meg a terméket, majd forduljon bizalommal a vevőszolgálathoz, ahol ennek a levélnek a bemutatására visszafizetik a termék vételárát.
Bízunk benne, hogy válaszunkat elfogadja, és a történtek ellenére továbbra is megtiszteli áruházunkat vásárlói bizalmával!
Tisztelettel üdvözli:
K********* ******* ****ó
Vásárló Hangja"