Élet, dióhéjban

Nutshell

e-autopalyamatrica.hu

tapasztalatok...

2016. február 24. - MikeyTheChief

Vettem autópályamatricát. Ezzel így önmagában nincsen semmi probléma, időnként előfordul. Node! Az történt, hogy az első próbálkozásomnál azt a visszajelzést kaptam e-mailben, hogy a fizetés sikertelen volt (online bankkártyás fizetés, OTP Direkt). Hát jó, akkor kezdjük el elölről, bár sürgős lenne (menni kellene munkába), de nincs mese, meg akarom venni. Most. Ígyhát szépen végigzongorázom újra a rendelés lépéseit (kategória kiválaszt, rendszám megad, stb) és mit ad Isten, próbálkozásomat siker koronázza! Megy ez, mint a karikacsapás. Számítógépet kikapcsol, rohan a kocsihoz, irány a munkahely.

Néhány héttel később nézem a pénzforgalmat a netbankingban és meglepődve tapasztalom, hogy a 10 napos matrica díja - 3.165 Ft a 190 Ft-os kényelmi díjjal - kétszer is szerepel, ugyanazzal a dátummal. Hogy is van ez? Mellesleg az e-autopalyamatrica oldalán is látható minkét vásárlás, három perc különbséggel (nem vagyok valami gyors). Gondoltam felhívom az ügyfélszolgálatot, hogy mit lehet tenni.

A telefonban végig kellett hallgatnom körülbelül két perc ilyen-olyan tájékoztatást, majd átverekedtem magam úgy 5-6 menüponton (ez mobilon külön öröm), majd vártam még további pár percet, mire eljutottam egy hús-vér ügyintézőhöz. Ő pedig felvilágosított a megoldásról: fáradjak be az ügyfélszolgálatra (Pesthez legközelebb Budaörsön van irodájuk) a forgalmival és a két vásárlás kinyomtatott visszaigazolásával. Ha jogosnak találják a problémát, akkor - 1.400 Ft kezelési költség levonását követően - visszakapom a pénzem. Ööö... Oké. Szóval én telefonálgatok, ügyintézek, nyomtatok, befáradok, majd a végén még büntit is fizetek, azért, mert az Ő RENDSZERÜK A SZAR. Ezek után elképzelhető, hogy nem náluk fogok a későbbiekben matricát vásárolni.

A bejegyzés trackback címe:

https://nutshell.blog.hu/api/trackback/id/tr528416382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
Élet, dióhéjban